Książkowy biznes

Książkowy biznes

Skoro już zamierzamy stworzyć firmę oferującą sprzedaż książek, to możemy zająć się kolejnymi sprawami. Mianowicie potrzebujemy dobrej nazwy dla naszej firmy. Nie może być podobna do konkurencji, bo stracimy klientów, którzy próbując znaleźć nas, znajdą kogoś innego i nici z wypłaty. Dlatego dobra nazwa to podstawa. Do tego powinna nawiązywać do książek, bo to da nam dobry start. Jeśli ktoś zobaczy naszą nazwę i pomyśli, że sprzedajemy pączki, to raczej nie ucieszy się, widząc stronę z romansami. Dlatego trzeba to dobrze przemyśleć. To jednak jest dopiero początek naszej drogi. Następnie zastanówmy się nad logiem. To też bardzo istotny element naszej firmy i jej wizerunku. Powinien być w miarę prosty, by łatwo można było go zapisać, a jednocześnie niepowtarzalny, oryginalny, czyli najlepiej wymyślony przez nas samych. Dzięki temu będziemy mieli swój wkład w tworzenie biznesu nie tylko od strony sprzedaży książek. Skoro to już mamy z głowy, to warto przejść się do urzędu i przedstawić im swój niezwykły pomysł.

Comments are closed.